Sponsormogelijkheden

MHC Rapide is gezellige club wat centraal ligt bij de ingang van de gemeente Hulst, Rapide heeft ca. 400 leden waarvan 5 senior teams en 24 jeugdteams dieop zaterdagen zondag in Zeeland, Brabant en Zuid- Holland Hockeyen.

Hierbij de verschillende mogelijkheden.

Bordsponsoring:

• Bordsponsoring hoofdveld € 250,- per jaar
  • Bordsponsoring 2eveld € 200,- per jaar
  • Mini veld (speciaal voorkinderen en goed zichtbaar aan de weg) € 200,- per jaar

Op de eerste nota worden € 50,- maakkosten per bord in rekening gebracht en in de meeste gevallen maken we een contract voor 3 jaar en per jaar factureren.

Prestatiefonds:

Door de Technische Commissie is in samenwerking met de jeugdcommissie het Beleid- en Jeugdplan MHC Rapide gemaakt.

Dit plan beschrijft hoe Rapide structureel goed hockey wil spelen met alle teams in onze vereniging. Dit plan kan alleen worden uitgevoerd als er ook financiële middelen beschikbaar zijn.

De sponsorcommissie heeft zich in 2007 ten doel gesteld om hiervoor via sponsoring een bijdrage aan te leveren.
Na een jaar van veel gesprekken met sponsoren en mensen die Rapide een goed hart toe dragen zijn we kunnen komen tot een sponsorgroep die we sponsors Prestatiefonds MHC Rapide hebben genoemd. Uit dit Prestatiefonds zal het Beleid- en Jeugdplan worden gefinancierd.
De WEA Zeeland, vestiging Hulst,Drankelhandel Pluijm, Zaman Sport, Echte Vrienden, Bouwbedrijf Sprangers, Otto & van Trappen, C1000 Hulst,Gofely. Mammoet, Restaurant Korenbeurs en Mourik Services

Deze borden komen bij de ingang van het clubhuis in een driehoek zuil te hangen, kosten € 500,- per jaar.Alle bedragen word zonder BTW gefactureerd.

Overige mogelijkheden:

· Team sponsoring voor de jeugd of senioren

· Attributen

·Evenementen, zoals bijvoorbeeld het Rabobank toernooi, C1000 toernooi en Multraship Toernooi

Van zelfsprekend komt er een link, logo op de website (http://www.mhcrapide.nl/) en sponsorpresentatie op de flatscreens die in het clubhuis hangen. U word uitgenodigd voor verenigingsactiviteiten die een sociaal/sportief karakter dragen zoals ons jaarlijkse sponsorborrel/activiteiten de Nieuwjaars receptie.

Mocht je nog vragen hebben dan horen we graag van u!

Sponsorcommissie MHC Rapide