covid_maatregelen

We gaan ervan uit dat ieder lid en alle ouders/supporters kennis nemen van deze maatregelen.

Zowel op het complex als in ons clubhuis hebben we een aantal maatregelen uitgewerkt om te voldoen aan de regels zoals gesteld door de overheid, gemeente en KNHB (NOC*NSF). Dit zijn soms lastige of vervelende maatregelen, maar ze zijn absoluut noodzakelijk. Alleen op deze manier kunnen we nagenoeg volledig van start met het nieuwe seizoen.

De basisregels blijven onverminderd van kracht:
o    Heb je klachten, dan blijf je thuis en laat je testen;
o    Ben je ouder dan 18 jaar? Houd dan 1,5 meter afstand van elkaar.

Regels bij MHC Rapide
o    Ieder lid meldt zich via de Rapide app aan voor de trainingen en wedstrijden;
o    Iedere bezoeker meldt zich via de registratie op de site. www.In dit bericht laten we jullie weten welke maatregelen van toepassing zijn. Het is geen vrijblijvend advies; iedere bezoeker; spelend of kijkend, dient zich hieraan te houden.

De basisregels blijven onverminderd van kracht:
o    Heb je klachten, dan blijf je thuis en laat je testen;
o    Ben je ouder dan 18 jaar? Houd dan 1,5 meter afstand van elkaar.

Regels bij MHC Rapide
o    Registreer je als bezoeker via www.mhcrapide.nl/registratie
o    Deze gegevens kunnen nodig zijn voor het GGD-contactonderzoek, graag daarom
      ook de juiste tijd invullen.
o    Er mogen niet meer dan 100 mensen in het clubhuis, het maximum voor het gehele complex is 250;
o    Er geldt zowel binnen als buiten de 1,5 meter regel.
o    Het is niet toegestaan in de publieke ruimte of in een besloten plaats in groepsverband te zingen of te schreeuwen
o    Vermijdt onnodige verplaatsingen; blijf zitten of staan op de plek die je gekozen hebt.
o    Volg de routing en instructies
o    Help elkaar door elkaar aan te spreken op de regels.

Rapide clubhuis
o    Het clubhuis is zo veel mogelijk bedoeld om eten of drinken te bestellen; nuttig je drankje buiten op het terras;
o    Er zijn specifieke looplijnen aangebracht, volg de looplijnen;
o    Ga zoveel mogelijk alleen naar binnen om te bestellen, liefst ook voor anderen;
o    Doe dit niet allemaal tegelijk in de rust, houd hiermee rekening;

Rapide teams en bezoekende teams
o    Ga als team niet met z'n allen naar binnen in het clubhuis;
o    De kleedkamers zijn alleen beschikbaar voor douchen, kom dus in je wedstrijdkleding naar de club, zodat je je voorafgaand aan de wedstrijd niet meer hoeft om te kleden;
o    Teambesprekingen kunnen voorafgaand niet in een kleedkamer plaatsvinden;
o    Op elke kleedkamer staat het maximaal aantal personen dat in de kleedkamer aanwezig mag zijn, tevens staat erop vermeld hoeveel personen tegelijk kunnen douchen;
o    De kleedkamers worden elke avond schoongemaakt, dus niet gedurende de dag (ook de douches niet)!
o    Neem je eigen fruit mee en gebruik alleen je eigen bidon;
o    Doe dit ook bij uitwedstrijden en pas je aan de regels van de betreffende vereniging aan;
o    De line up en shake hands bij start van de wedstrijd zijn vervallen; het sportief spelen niet!
o    Vanaf 13 jaar draagt iedereen in de auto een mondkapje, je dient zelf voor een mondkapje te zorgen; De bestuurder bij kinderen jonger dan 13 draagt ook een mondkapje;
o    Enkel de coach rijdt mee naar uitwedstrijden, maar geen extra ouders in de auto;
o    Het gezamenlijk lunchen op de club kan niet meer, deze mogelijkheid komt dus te vervallen, ook voor de seniorenteams.

Tot slot vragen wij je, in lijn met de richtlijnen van de overheid, om 10 dagen thuis te blijven en dus niet op de club te komen, nadat je bent teruggekeerd uit een gebied dat een oranje reisadvies heeft. Een uitzondering hierop geldt voor mensen binnen onze club die woonachtig of werkzaam zijn in een oranje gebied. Voor deze groep gelden natuurlijk wel de andere richtlijnen in geval van klachten.

Heb je vragen of suggesties over de maatregelen? Stuur dan een e-mail naar [email protected] Hou allemaal de website en FB/Insta pagina's in de gaten.

Via de link https://www.knhb.nl/kenniscentrum/artikel/coronavirus-van-invloed-op-hockeycompetitie kan je alle informatie van de KNHB in relatie tot de COVID 19 maatregelen vinden.

Allemaal bedankt bedankt voor jullie medewerking! Zo hopen we te blijven hockeyen.
Iedereen een sportief, plezierig en succesvol seizoen gewenst!

Namens bestuur MHC Rapide

ook de juiste tijd invullen.
o    Er geldt zowel binnen als buiten de 1,5 meter regel.
o    Volg de routing en instructies
o    Help elkaar door elkaar aan te spreken op de regels.

Rapide clubhuis
o    Er zijn specifieke looplijnen aangebracht, volg de looplijnen;
o    Doe dit niet allemaal tegelijk in de rust, houd hiermee rekening;

Rapide teams en bezoekende teams
o    Ga als team niet met z'n allen naar binnen in het clubhuis;
o    De kleedkamers zijn alleen beschikbaar voor douchen, kom dus in je wedstrijdkleding                naar de club, zodat je je voorafgaand aan de wedstrijd niet meer hoeft om te kleden;
o    Teambesprekingen kunnen voorafgaand niet in een kleedkamer plaatsvinden;
o    Op elke kleedkamer staat het maximaal aantal personen dat in de kleedkamer aanwezig          mag zijn, tevens staat erop vermeld hoeveel personen tegelijk kunnen douchen;
o    De kleedkamers worden elke avond schoongemaakt, dus niet gedurende de dag (ook de          douches niet)!
o    Neem je eigen fruit mee en gebruik alleen je eigen bidon;
o    Vanaf 13 jaar draagt iedereen in de auto een mondkapje, je dient zelf voor een mondkapje        te zorgen; De bestuurder bij kinderen jonger dan 13 draagt ook een mondkapje;
o    Het gezamenlijk lunchen op de club kan niet meer, deze mogelijkheid komt dus te                      vervallen, ook voor de seniorenteams.

Heb je vragen of suggesties over de maatregelen? Stuur dan een e-mail naar [email protected] Hou allemaal de website en FB/Insta pagina’s in de gaten.

Iedereen een sportief, plezierig en succesvol seizoen gewenst!

Namens bestuur MHC Rapide