rapide.jpg

Concordia Reynaerttoernooi 2020 - FIESTA MEXICANA gecancelled

Nieuws afbeelding
For Dutch, see below

Dear Friends, Volunteers, Sponsors and Suppliers of the Concordia Reynaert Tournament,

We regret to inform you this year's tour will not take place due to the Corona virus.
Yesterday evening our Prime Minister announced in a press conference that big events are prohibited until the 1st of September. Because of this, 2020 will be the first time no hockey will be played on the pitches in Hulst in 62 years of organizing the tournament.

Just like all of you, we feel really bummed out about this, but we do agree that the safety of everyone involved is more important.
Even though our tour has reached this respectable age, we don't feel anywhere near retiring yet and will happily receive all of you in Hulst on 20-21- 22 of August in 2021 (for future reference the tournament always takes place on the penultimate full weekend of August).

We would also like to thank all volunteers, sponsors and suppliers who year after year make it possible for us to organize our tournament, without them we would not be able to organize it.

Hope to see all of you soon, Stay Safe!

CREW 2020
Robert de Kerf
Quinten Broekaart
Marlieke van Ommen
Kiona van Campenhout
Geoffrey van Horebeek
Frederique van Tatenhove

PS: Let's keep in touch through social media, or email, we would love to hear from you or to receive some videos to see how you all are doing under these circumstances. Tag @reynaerttoernooi in your post and keep the tourspirit alive!

----------------------------------------------------

Vrienden, vrijwilligers, sponsors en leveranciers van het Concordia Reynaerttoernooi,

Helaas moeten we jullie laten weten dat, vanwege het coronavirus, ons jaarlijks hockeytoernooi in 2020 niet doorgaat.
Gisteravond heeft minister-president Rutte in zijn persconferentie aangekondigd dat vergunningplichtige evenementen verboden zijn tot 1 september. Zodoende is het voor het eerst in 62 jaar toernooigeschiedenis dat er geen hockey gespeeld zal worden op de velden in Hulst.
Net als jullie balen we hier ontzettend van, maar we begrijpen en ondersteunen deze beslissing; de gezondheid en veiligheid van eenieder staat boven alles.

Hoewel het toernooi al op leeftijd is, gaan we voorlopig nog niet met pensioen! We verwelkomen jullie dan ook heel graag volgend jaar gewoon op ons toernooi en wel op 20-21-22 augustus 2021. (het toernooi vind altijd plaats in het voorlaatste volle weekend van augustus).

We willen alle vrijwilligers, sponsors en leveranciers bedanken. Zij zorgen er jaar in jaar uit weer voor dat het voor ons mogelijk is om het toernooi te organiseren. We hopen dan ook dat we volgend jaar wederom op hun steun mogen rekenen.

We hopen jullie allemaal snel te zien. Stay safe!

CREW 2020
Robert de Kerf
Quinten Broekaart
Marlieke van Ommen
Kiona van Campenhout
Geoffrey van Horebeek
Frederique van Tatenhove

PS: Laten we in contact blijven via social media of email! We zien graag hoe jullie deze periode zonder hockey, mooie feestjes en vrienden doorkomen. Tag ons @reynaerttoernooi op FB of Insta en keep the tourspirit alive!