Sponsoring September

Grote Clubactie MHC Rapide

Nieuws afbeelding

Beste lotenverkoper,

Zaterdag 19 september 2020 gaat de Grote Clubactie van start! MHC Rapide doet ook mee en natuurlijk willen we zoveel mogelijk loten verkopen. Ons doel dit jaar is om iedereen een professionele hockey clinic aan te bieden.

Een lot kost € 3,-, waarvan 80% (€ ofwel 2,40 per lot) naar onze clubkas gaat! Bovendien maken kopers kans op fantastische prijzen met als hoofdprijs een bedrag van € 100.000,- en kun jij als verkoper ook te gekke prijzen winnen.

Wat is de bedoeling?

Het verkopen van loten is heel eenvoudig. Wij werken voor het eerst dit jaar 100% online.

Je ontvangt van ons een e-mail met daarin onze clublink naar de verkooppagina. Ook krijg je een persoonlijke verkooplink. Deel de link met familie, vrienden en buren via Whatsapp, e-mail en social media en verkoop zo loten. Het bedrag wordt eenmalig van de rekening van de koper afgeschreven en de koper ontvangt het lotnummer op zijn bankafschrift en per e-mail.

Wanneer, waar en hoe?

De Grote Clubactie 2020 start op zaterdag 19 september. Vanaf die datum mag je beginnen met loten verkopen. Je mag de loten verkopen aan wie je wilt, te beginnen bij je familie, vrienden en buren. Let erop dat je verantwoord loten verkoopt tijdens de coronacrisis en dat de lotenkopers 18 jaar of ouder zijn!

Win gave prijzen

Help het doel van jouw vereniging te behalen door zoveel mogelijk loten te verkopen en win tegelijkertijd te gekke prijzen. Wat kun je winnen?

-Bij 20 of meer verkochte loten ontvang je de 20-loten-voucher, waar leuke acties op staan.

-Doe mee aan de Kids-verkoopwedstrijd en maak kans op gave prijzen, zoals een Nintendo Switch als hoofdprijs!

Ga voor meer informatie over de winacties naar clubactie.nl

We organiseren ook een eigen verkoopwedstrijd. De verkoper met de meest verkochte loten krijgt een waardebon van Zaman. Het team met de meeste loten een leuke verrassing.

Tip!

Vertel lotenkopers wat jullie clubdoel is. Mensen willen graag weten waar hun geld aan wordt besteed. Ons doel van de Grote Clubactie 2020 is dit jaar om alle leden een hockey clinic aan te bieden.

Wij wensen je heel veel succes met het verkopen van loten! We gaan ervoor met z’n allen en hopen op een geweldig resultaat. Jouw inzet is goud waard!

Met vriendelijke groet,

Sponsorcommissie MHC Rapide