rapide.jpg

Mixed Hockeyclub Rapide

opgericht in 1942

Introductie

Mixed Hockeyclub Rapide, opgericht in 1942. Met trots kunnen een aantal zaken gememoreerd worden:

· MHC Rapide heeft inmiddels ruim ca 400 leden.

· Een brede leeftijdsopbouw van haar ledenbestand, waardoor de continuïteit van de club er ook voor de komende jaren rooskleurig uitziet.

· MHC Rapide speelt thans met een jeugd-, trimmers- en seniorenafdeling.

· Behalve de eerste Heren- en Dames teams worden ook de hoogste jeugdelftallen bewust opgeleid tot het spelen van prestatief hockey.

· De jeugdopleiding (De jeugd heeft de toekomst!) wordt gestalte gegeven via een jeugdplan. Het goed onderbouwde jeugdplan heeft de afgelopen jaren al geleid tot een toenemende aanwas van jonge jeugdleden. Deze aanwas gaat nog steeds door.

· In de categorie Benjamins en Mini's behoort Rapide tot de snelst groeiende club uit de regio.

· Naast prestatief hockey kunnen de leden ook voor recreatief hockey bij Rapide terecht. Een duidelijk bewijs dat Rapide in een behoefte voorziet en voor elk wat wils biedt.

· Alle teams komen op veel plaatsen in met name Zuid- en Zuidwest Nederland.

· Rapide onderhoudt uitstekende contacten met de diverse regionale media.

· Rapide heeft de beschikking over een schitterend gelegen complex met 2 semi-watervelden en 1 mini-veld.

De gemeente Hulst heeft zich sedert de oprichting van MHC Rapide steeds een belangrijke steunpilaar getoond. Daarnaast bestaat er binnen de vereniging een belangrijke behoefte aan additionele ondersteuning. De behoefte aan een professionelere benadering van de sportactiviteiten, zonder de recreatieve aspecten uit het oog te verliezen, betekent een toenemende behoefte aan financiële middelen. In dat kader is de vereniging voortdurend op zoek naar sponsors uit het bedrijfsleven, die tegenover het op enigerlei wijze van reclame maken voor het eigen bedrijf of de eigen organisatie een geldelijke dan wel materiële ondersteuning geven aan MHC Rapide. Uitgangspunt van sponsoring is dat primair het belang van de vereniging wordt gediend. Een en ander om te voorkomen dat sponsoring uitsluitend wordt voorbehouden voor een individu of team, maar ten goede komt van de gehele vereniging waardoor voor zowel de sponsor als voor de vereniging een win-win situatie wordt gecreëerd. MHC Rapide is graag bereid met u mee te denken wat zij voor u als sponsor kan betekenen.

Wilt u meer informatie over MHC Rapide?

Neem dan contact op met de leden van de Sponsorcommissie, zij zijn uitstekend in staat u volledig op de hoogte te brengen over de verschillende sponsormogelijkheden en een voor u op maat gesneden sponsorpakket samen te stellen! Mailadres: [email protected], of via de website: www.mhcrapide.nl.