Kledingplan

Alle door de kledingcommissie uitgereikte kleding zijn en blijven eigendom van de club. Materialen worden in bruikleen ter beschikking gesteld.

1. Wat doet de kledingcommissie?

De kledingcommissie (KC) is verantwoordelijk voor:

• De uitgifte en inname van het kledingplan

• Inkoop

• Kleding beheer

De KC is bereikbaar via [email protected]

2.   Uitgifte en inname van kleding.

Kleding wordt ingekocht door de KC om teams en coaches te kunnen voorzien van een juiste teamoutfit.

Kleding wordt geregistreerd door de KC, bij uitreiking wordt per team de kleding toegekend. Het team/coach is vanaf dat moment verantwoordelijk voor de betreffende kleding. Bij een vaste keeper is deze medeverantwoordelijk (met de coach) voor het keepersmateriaal.

Aan het begin en einde van het seizoen wordt de kleding via de coach aan het team verstrekt en terug ingenomen tijdens en nader vast te stellen datum.

3. Het vergoeden van verloren-/kapotte kleding

De kleding wordt in bruikleen door de club verstrekt. Wanneer de kleding kapot of verloren is dient dit gemeld te worden aan de KC. De KC beoordeelt of het materiaal gerepareerd dan wel vervangen dient te worden.

De vervangingswaarde van verloren materiaal wordt in rekening gebracht aan de verantwoordelijke.

4.  Het onderhouden van Kleding

De coach is verantwoordelijk voor het opstellen van een collectief was-schema voor de polo's, waarbij de coach een schema samenstelt voor het gehele team gedurende het seizoen, zodat de coach er op toeziet dat de kleding deugdelijk wordt gewassen en hij/zij als laatste de wasbeurt verzorgd en de polo's tezamen met de trainingspakken verzameld en collectief als team deze weer inlevert aan de Kledingcommissie.

5.  Kledingsets

Alle spelende leden ontvangen voor aanvang van het seizoen via de coach:

• Polo

• Trainingspak